Friday, July 2, 2010

YUI - Holidays In The Sun
























HOLIDAYS IN THE SUN
2010/07/14

真夏、恋愛
This summer, it’s time to love
  1. to Mother
  2. again
  3. Parade
  4. es.car
  5. Shake My Heart
  6. GLORIA
  7. I do it
  8. Please stay with me
  9. Summer Song
  10. Cinnamon
  11. Driving Happy Life
  12. It’s all too much
  13. Kiss me
YUIコメント
YUI’s comment

約2年3ヶ月ぶりに、ニューアルバムが完成しました。
After 2 years and 3 months, a new album has been completed.

ほんとに久しぶりのアルバムで、ちょっと緊張します(笑)
でも自信作になりました!
It has been really a long time since (I had) an album, I’m quite nervous (laughs)
but I am confident with this!

この2年間の間、
支えてくれたスタッフの方々
応援し続けてくれた関係者の皆さま
In this 2 years interval,
the staff people supported me
And all the officials continued assisting.

そして、何よりも
私の活動を、待ってていてくれたファンの皆さまに
感謝の気持ちで一杯です。
Further, more than anything
my work, to all the fans that waited,
is full of gratitude.

ありがとうございました!
Thank you very much!

今の私の想いが
たくさん詰まった作品になりました。
自信作です。
Lots of my current feelings
are all packed on this (work).
I’m confident (with this).

たくさんの人に聴いて頂けたら嬉しいです。
是非、応援よろしくお願い致します。
I’m happy if lots of people will listen to it.
Certainly, please continue your support.

(source: yuistalker.wordpress.com)

New Video: Please stay with me


No comments:

Post a Comment